منتدي مملكة القمر
اهلا بيكي في منتداكي مملكة القمر معا نرقوا بالمنتدي فندعوكم بالبتسجيل
منتدي مملكة القمر
اهلا بيكي في منتداكي مملكة القمر معا نرقوا بالمنتدي فندعوكم بالبتسجيل
منتدي مملكة القمر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي مملكة القمر

منتدى يتخصص في البرامج والدروس والحوار ونقاشات سياسية هادفة وستجد الصور والإسلاميات والقرآن الكريم في جلبات منتدنا  
الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........

the_cinderella
بنوته
طائر الليل الحزين
A.G.R
alias
the king of love
waleed sobhy
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
waleed sobhy
كبير الوزراء
waleed sobhy

اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 16 فبراير 2010 - 18:09

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

طبعا اكيد كلكم عارفين اللعبة دى
لانها بقيت منتشرة فى كل منتديات العرب
والغريب انها موش موجودة هنا

المهم بس اللى يكتب الاغنية يكتب جملتين بس
موش الاغنية كلها

جنات ؟؟

كاتب الموضوعرسالة
the king of love
امراء المملكة

اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالإثنين 22 فبراير 2010 - 15:15

انا نسيتك خلاص مبقتش بفتكرك ومليتك بقيتى صفحه فى الماضى
بقى كلامك ده شىء عادى ومهما تضعفى اقصادى هقولك برده انا نسيت

مصطفى قمر
بنوته
وزيرة
بنوته

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالإثنين 22 فبراير 2010 - 15:22

منقوش على الدبله اسمك
وعمرى من الحنين قلبى كان هو قلبك يا خسارة على السنين

عامر منيب
the king of love
امراء المملكة
the king of love

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالإثنين 22 فبراير 2010 - 15:43

عامل ايه فى حياتك يا حبيبى طمنى عليك طمنى عليك
انا ذكرياتك حب عمرك اللى مش ناسيه
واما بتضايق دلوقتى بتكلم مين مين حبك فى الدنيا دى قدى وارتحت لمين
ده انا وانت كنا بنفهم بعض بنظره عين

عامر منيب برده
بنوته
وزيرة
بنوته

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالإثنين 22 فبراير 2010 - 15:48

كده بقى دى النهايه خلاص اخر الحكايه واداع وفراق واخدنا
وانت واقف مكانك انا مستحلش منك فى يوم تبعدنى عنك
وائل جسار
the king of love
امراء المملكة
the king of love

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالإثنين 22 فبراير 2010 - 15:51

نصيبى اعيش عشانك يروح قلبى لمكانك واشوفك من بعيد فى ناس كتير معاى كل مناهم راضيا وبرده اعيش وحيد

نااااااااااااااااااااااانسى
طائر الليل الحزين

طائر الليل الحزين

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 23 فبراير 2010 - 0:53

زمان كان عندي قلب

نانسي زعبلاوي
https://mamlketel2mar.ahlamontada.com
waleed sobhy
كبير الوزراء
waleed sobhy

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 23 فبراير 2010 - 17:06

وبفكر فيك
بشتاق لعينيك
وباعلا صوتى .. بنادى عليك

جورج الراسى؟؟
waleed sobhy
كبير الوزراء
waleed sobhy

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالجمعة 26 مارس 2010 - 22:58

بعد اية ؟؟ جاى تعتذر
وتقولى داوى اللى انكسر

دا اللى انكسر كان ثقتى فيك
وف كلامك وف حنانك وف عنيك

خدعتنى حلو الكلام ظلمتنى كتر الملام

تامر حسنى؟؟
the king of love
امراء المملكة
the king of love

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 20 أبريل 2010 - 12:47

عمال اعدى واروح قدام عنيك يمكن تحس بشوق جواياااااااليك
اعملك ايه يعنى اجى اخبط فيك واقولك مش قصدى ..........
بس ابقى مسكت ايديك

يا جماعه حد يقولها ان انا والله بحبهااااااااااااااااااااا
من يوم ملقيتها محتاج لها وهموت عليها ..............

تااااااااااااااااااااااااامر
Only 4 You
وزيرة
Only 4 You

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالإثنين 10 مايو 2010 - 19:36

كل سنة وانته طيب ومن قلبي قرييب ... والسنة دي معايا واللي جاي ويايا
يا أغلى الحبايب يا سكر و دايب ... يا كل الحبايب حبايب كلك خير وطيب

وعمري اللي جاي هاشيلك بين عيوني شيل
ولو هأقدر يا روحي هأجيبلك نجوم الليل
حبيبي معاك الحب طعمه جميل

وعمري اللي جاي هاشيلك بين عيوني شيل
ولو هأقدر يا روحي هأجيبلك نجوم الليل
حبيبي معاك الحب طعمه جميل

شيرين
the king of love
امراء المملكة
the king of love

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالإثنين 10 مايو 2010 - 20:13

ال صعبان عليا

شرين برده
Only 4 You
وزيرة
Only 4 You

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 11 مايو 2010 - 5:31

متحاسبنيش على ذنب عملته انت يا حبيبى ومتلومنيش

فضل شاكر
the king of love
امراء المملكة
the king of love

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 11 مايو 2010 - 10:17

فاكر لما تقولى هسيبك يعنى انا هجرى وراك ولا هموت فى هواك ولا انما هترجاك
روح ياحبيى مع الف السلامه روح والقلب معاك خد لياليك وياك
انا مشفاضى اعيش على الفاضى واضيع عمرى معاك
ابعد .....وابعد قلبك عنى روح متكلمنيش انت محستنيش لاء ومحبتنيش
ابعد .....واوعى تقرب منى لو لهنادى عليك
وامسح دمع عنيك .......وانا مش ملك ايديك ليه الحيره وفضها سيره وادى نهايتى معاك
امشى كفاااااااايه سنين وييايا مره كده قدام عنيه
بس انا عارف وربنا شايف والله يعوض عليا
شكرا قوى عهلى الوقت الغالى انا ضيعت فى وقتك اسف انى عشقتك غلطه ان انا صدقتك
بيتهيقلك ان بعادك عنى هيجرح لاء بالعكس انا هفرح
والمكسور يتصلح مشهتساهل ولا تستاهل لحظه اعيشها معاك
ابعد وابعد قلبك عنى روح متكلمنيش انت محستنيش ..........................................

ايهاب توفيق
Only 4 You
وزيرة
Only 4 You

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 11 مايو 2010 - 17:07

أنا اقوى من ضعفى وهواك
انا صعب تانى اعيش ملاك
على قلبى انا هقوى وهدوس
مبقتش حلم بقيت كابوس
وكفاية بقى طيبة وسذاجة
لازم ابصل احن ليك
مبقتش بتسوى فى نظرى حاجة
قلبى اهو مات والبركة فيك

عبد الحليم حافظ
بنوته
وزيرة
بنوته

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 11 مايو 2010 - 19:28

الناجح يرفع ايده هيه
سومه
the king of love
امراء المملكة
the king of love

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 11 مايو 2010 - 19:33

تخنوه وعمره مخنكم ولا اشتكى منكم
تبيعوه وعمره مبعكم ولا انشغل عنكم
تخنوه وعمره مخنكم ولا اشتكى منكم
تبيعوه وعمره مبعكم ولا انشغل عنكم
قلـــــــــــــــــــــــــــــبى ليـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه تخنوه ؟؟؟؟
قلبى اللى فاتنى وعاش معاكم وقال حبايبى قلبى اللى فاتنى وعاش معاكم وقال حبايبى
عايش معاكم على هواكم والاسم قلبى
يخاصمنى لما تخاصمونى .......يصالحنى لما تصالحونى
قلبى ........قلبى ليه تخنوه ؟؟؟

حليم تانى
Only 4 You
وزيرة
Only 4 You

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالجمعة 21 مايو 2010 - 21:01

على طول الحياة نقابل ناس
ونعرف ناس ونرتاح ويا ناس عن ناس
وبيدور الزمن بينا يغير لون ليالينا
وبنتوه بين الزحام والناس ويمكن ننسى كل الناس
ولا ننسى حبايبنا أعز الناس حبايبنا أعز الناس حبايبنا

شـــيــريـــن
بنوته
وزيرة
بنوته

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالسبت 22 مايو 2010 - 19:36

افتكرت كلامك يا حبيبى وافتكرتك وانت جنبى ابتديت اسرح كانك جوا حضنى ابتديت احس حبك جوا قلبى

انغام
the king of love
امراء المملكة
the king of love

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالسبت 22 مايو 2010 - 19:41

دلوقتى احسن على الاقل مبقتش بحزن انه عمره محس بيا
انا بس بندم انى زمان مدرتش افهم انه زمان مكنش ليا
دخل عليا بكل حاجه بحبها صدقته وارتحت لهواه
كان غصب عنى كدب عليا ومكنتش اعرف وقتها

مصطفى قمر
بنوته
وزيرة
بنوته

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالسبت 22 مايو 2010 - 19:58

بسلم عليك علشان لقيتك مره واحده وحشتنى بسلم عليك ده انت اللى كان حضنك زمان بيضمنى

جنات
the king of love
امراء المملكة
the king of love

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالسبت 22 مايو 2010 - 20:01

كلمه منى ليك انا هموت عليك
وادينى جيتلك وبقول
اه يا سيى اه هفضل احبك على طول

العندليب
broken heart
وزيرة
broken heart

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالأحد 23 مايو 2010 - 4:36

انا لك على طول خليك ليا
خد عين منى وطل عليا
وخد الاتنين واسال فيا
من اول يوم راح منى النوم
ابعتلى سلام قول اى كلام

تامر عاشور
the king of love
امراء المملكة
the king of love

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 25 مايو 2010 - 19:24

كان حلمى انى موت وانا جمبك بعد سنين جاين
بس الحلم فى لحظه اتغير ولا بينه ضاع
اااااااااه اااااااااااااه
سامع قلبى بيطلب منك تبقى قصاد عينيه ممع انا عمرى مبشبع منك
بس هنعمل ايه

هشام عباس
broken heart
وزيرة
broken heart

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالأربعاء 26 مايو 2010 - 7:43

وراءك أنا والزمن طويل ، أنا مش هسيبك ، مستحيــــــل
قول عليا مجنون ، قول عليا موهوم ، خدها كلمة مني ومن الآخرهتحن في يوم
هتقولي امش ، مش همشي ،هتجبلي حد يقولي امش ما بمشيش
أنا غصب عني ما بنامش ، وبقيت خلاص من غير هواك مش عارف أعيش

محمد حماقى
the king of love
امراء المملكة
the king of love

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالخميس 27 مايو 2010 - 18:45

مش كنت تتكلم شايفنى بسيب اديك وبضيع نادينى وقولى ليه بتبيع لو غلطه هتعلم
ازاى كه هنرجع هوانا معدش زى زمان وفين يجمعنا تانى مكان الفرقه دى بتوجع
لعينيك بسهر ليالى ورا ليالى
ولا دنيا حلوه بتحلالى مليت حبييى اناديك
كده فات كتير وانا مستنى
هو انت مستكتر اعيش وانا روحى رايحه انا ليك
Only 4 You
وزيرة
Only 4 You

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 3 Emptyالثلاثاء 1 يونيو 2010 - 15:23

اقول انا اسم مغنى

نجاة

اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........
صفحة 3 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» ( اكتب اسم الممثل \ الممثلة واللى بعد يجيب عمل فنى لة ..............
» توقع مين الي هيرد بعدك
» اكتب اسمك وشوف تسريحه شعرك
» اسال سوال والي بعدك يجاوب علية
» اهدى اغنية للشخص اللى فى بالك