منتدي مملكة القمر
اهلا بيكي في منتداكي مملكة القمر معا نرقوا بالمنتدي فندعوكم بالبتسجيل
منتدي مملكة القمر
اهلا بيكي في منتداكي مملكة القمر معا نرقوا بالمنتدي فندعوكم بالبتسجيل
منتدي مملكة القمر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي مملكة القمر

منتدى يتخصص في البرامج والدروس والحوار ونقاشات سياسية هادفة وستجد الصور والإسلاميات والقرآن الكريم في جلبات منتدنا  
الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........

the_cinderella
بنوته
طائر الليل الحزين
A.G.R
alias
the king of love
waleed sobhy
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
waleed sobhy
كبير الوزراء
waleed sobhy

اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 16 فبراير 2010 - 18:09

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

طبعا اكيد كلكم عارفين اللعبة دى
لانها بقيت منتشرة فى كل منتديات العرب
والغريب انها موش موجودة هنا

المهم بس اللى يكتب الاغنية يكتب جملتين بس
موش الاغنية كلها

جنات ؟؟

كاتب الموضوعرسالة
A.G.R

اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالجمعة 19 فبراير 2010 - 2:41

هبطل السجاير وكون انسان جديد ومن اول يناير خلاص هشيل حديد خلاص هشيل حديد
وأييييييييه

ههههههههههههه

رامي صبري
طائر الليل الحزين

طائر الليل الحزين

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالجمعة 19 فبراير 2010 - 3:10

ايه سكتي ليه سكت ليه بتخبي عن قلبي ايه حضني بينه عليكي
وانتي بعيده عليه

ايهاب توفيق
https://mamlketel2mar.ahlamontada.com
waleed sobhy
كبير الوزراء
waleed sobhy

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالجمعة 19 فبراير 2010 - 3:17

تترجا فيا ... تبكى عاليا

موش ممكن يوم..اقدر اسامح

انسااااااااااااااااااااا
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالجمعة 19 فبراير 2010 - 9:11

طيب انا كده مش عارفة اغنى لمين
بس هاقول لنفس المغنى طالما مفيش جديد

حبيبي تصدق بايه ... قلبي معرفش ليه
اول ما شافك ناداك ... قال ده اللي هموت عليه
تملي بسأل عليك ... بتوه وانا بين ايديه
بجد انا نفسي اعرف ... انا ليه مهتم بيه
حبيبي عشقك اكيد ... احساسي معاك جديد
بفرح لو تيجي سرتك ... و شوق عمال يزيد
علي ايداك دوقت الغرااام ... و عرفت معني الحنين
وياك انا قلبي دايب ... احضني اكتر كمان
غيرت فيا حاجات في يومين ... كده اتغيرلي حالي
نسيت كل اللي فات ... مع قلبك انت اه جرالي
حبيبي معاك بحس انا بالامان ... كان فين حضنك زمان
كان فين هواك ... بجد خلاص تهت في حبك خلاص
هاحتاج انا ايه من الناس ... ما كفايا هواك
حبيبي معاك بحس انا بالامان ... كان فين حضنك زمان
كان فين هواك ... بجد خلاص تهت في حبك خلاص
هاحتاج انا ايه من الناس ... ما كفايا هواك

وائل الكافورى
the king of love
امراء المملكة
the king of love

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالجمعة 19 فبراير 2010 - 13:53

ملك الغرام اه يا غرام لو شاف اللى بحبها انا كان قلبه مال كان ليله طال
وقدام عيونه انحنى

جنات علشان الادمن
A.G.R

A.G.R

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالجمعة 19 فبراير 2010 - 14:08

في خيط ضعيف رابط مابينا و دي النصيب هتخاف عليه هخاف عليه هتسيب هسيب لحد امتي هخاف لوحدي يا حبيبي الخيط خلاص مبقاش متحمل رعشة أيد
A.G.R

A.G.R

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالجمعة 19 فبراير 2010 - 14:10

سامي يوسف
بنوته
وزيرة
بنوته

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالجمعة 19 فبراير 2010 - 22:05

خدنى الحنين بعد السنين جبنى هنا
هنا للمكان اللى اتولد فيه حبنا

انغام
the king of love
امراء المملكة
the king of love

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالجمعة 19 فبراير 2010 - 22:10

يا اللى انت مش دارين بيى شوف انت ترضى بايه ليا
لو مت فى تعيشنى لو سبتنى تموت فيا

خالد سليم
بنوته
وزيرة
بنوته

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالجمعة 19 فبراير 2010 - 22:15

ولا اقولك بلاش الملامة سيدى انا حمد
الله على السلامة
جنات
waleed sobhy
كبير الوزراء
waleed sobhy

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالجمعة 19 فبراير 2010 - 23:09

انا دنيتة بحالها وحياتة... كلها
انا اهلة وانا ناسة وروح قلبو ... وحبيبتة
انا لو يغلط . مسامحة ...... فى حقها
وانا اللى يغيب عليها ..... ترد غيبتة

حمادة هلال؟؟؟
طائر الليل الحزين

طائر الليل الحزين

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالسبت 20 فبراير 2010 - 1:28

مستني مش برضه شايف ولا مش باين عليا
مستني ايه
the_cinderella
وزيرة
the_cinderella

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالسبت 20 فبراير 2010 - 21:30

حمادة هلال بردوا
بنوته
وزيرة
بنوته

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالسبت 20 فبراير 2010 - 23:23

--------------------------------------------------------------------------------

لما بتلمسنى.. بتحسيسنى . اننا فايدايا العالم كل اللى ناقصنى

عامر منيب
the king of love
امراء المملكة
the king of love

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالأحد 21 فبراير 2010 - 0:10

جيت على بالى كده من كام يوم قلت اما اسال فينك وكلام بينى وبينك مقدرش انسى ايامى معاك وبتوحشنى عينيك سلملى على عينيك الاتنين ده لحد ما نتقابل ما هما الواحد قابل عمره ما ينسى اعز الناس
لا متقلش ...........

تامر حسنى
waleed sobhy
كبير الوزراء
waleed sobhy

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالأحد 21 فبراير 2010 - 0:17

اصعب احساس ف الدنيا ؟

ان تحس بظلم وقهر ...

وانتة يا عينى وحيد ف الدنيااا

ملكش حد ملكش دهر
طائر الليل الحزين

طائر الليل الحزين

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالأحد 21 فبراير 2010 - 2:11

معقول لا مش معقول
القلب الي اتمنيته معقول اتمناك

تامر حسني
the king of love
امراء المملكة
the king of love

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالأحد 21 فبراير 2010 - 2:52

يا بتاع الشباشب عاوز شبشب بصباع
او شبشب بفيونكه بدل حبيبى اللى الراح

الملك عمرو
طائر الليل الحزين

طائر الليل الحزين

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالأحد 21 فبراير 2010 - 2:56

رصيف نمرة 17 وطبعا الدنيا زحمة مش عارف ليه
وعم زلقطة الحلاق اتخانق مع بتاع الفراخ علشان ربع جنيه
وهيصة

عبدالحليم
the king of love
امراء المملكة
the king of love

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالأحد 21 فبراير 2010 - 3:05

ههههههههههههههه
ده مين اللى حفظك الاغنيه كده
ضحكوا عليك .......معلش يا حبيبى.

ياقلبى خبى ليبان على ويشوف حبيبى دموع عينيا
خليه بعيد .......خليه سعيد
ده مش نصيبى لكن حبيبى واكتر واكتر واكتر شويه
يااااااااااااااااااقلبى............
طائر الليل الحزين

طائر الليل الحزين

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالأحد 21 فبراير 2010 - 3:15

دا التوزيع القديم للاغنية يا خوفي لتبقي مسروقة هي كمان زي اخوتها

والمغني يا استاذ
the king of love
امراء المملكة
the king of love

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالأحد 21 فبراير 2010 - 11:20

يعنى مش كفايه محفظينك غلط لا دول ضاحكين عليك وقايلتلك معلومات غلط
انت مستحملهم ازاى يا ابنى الناس دى

الكينج عمرو دياب
the_cinderella
وزيرة
the_cinderella

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالأحد 21 فبراير 2010 - 12:50

امتا نشوف البسمة الحلوة
مليا شفايف كل الناس
امتا نشارك بعض في غنوة
غالية ونملى الكون اخلاص

امتا نعيش من غير احزان
امتا نشوف القسوة حنان
احلى يا دنيا تكوني امان
والقي الناس بتحب الناس
احلى دنيا ..... احلى دنيا

مصطفي كامل
waleed sobhy
كبير الوزراء
waleed sobhy

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالأحد 21 فبراير 2010 - 15:07

هههههههه
اغنية مين دى ياسندرلا هى حلوة والله
وتقريبا انا سمعتها قبل كدة بس موش فاكر المغنى مين

الللى بعدى يجيب اغنية

ل نجوى كرم ؟؟
waleed sobhy
كبير الوزراء
waleed sobhy

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالإثنين 22 فبراير 2010 - 14:12

انا روح ياروحى

انا عين ياعينى

انا ليل يا ليلى

والله حبك كاوينى

عمرو مصطفى؟؟؟
the king of love
امراء المملكة
the king of love

مُساهمةموضوع: رد: اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........   اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب  مقطعين من اغنية ليهم........... - صفحة 2 Emptyالإثنين 22 فبراير 2010 - 15:15

انا نسيتك خلاص مبقتش بفتكرك ومليتك بقيتى صفحه فى الماضى
بقى كلامك ده شىء عادى ومهما تضعفى اقصادى هقولك برده انا نسيت

مصطفى قمر

اكتب اسم المغنى او المغنية واللى بعدك يكتب مقطعين من اغنية ليهم...........
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» ( اكتب اسم الممثل \ الممثلة واللى بعد يجيب عمل فنى لة ..............
» توقع مين الي هيرد بعدك
» اكتب اسمك وشوف تسريحه شعرك
» اسال سوال والي بعدك يجاوب علية
» اهدى اغنية للشخص اللى فى بالك